Opis projektu
Nazwa projektu: | BEST RESULT Promocja technologii i systemów energetycznych dla budownictwa opartych o paliwa odnawialne |
Okres realizacji: | 2006-2008 |
Źródło finansowania: | Unia Europejska, Inteligentna Energia dla Europy |
Koordynator projektu: | CRACA Centro Regionale di Assistenza per la Cooperazione Artigiana |
Partnerzy: | Centro Regionale di Assisnetza per la Cooperazione Artigiana Societa Cooperativa (CRACA) – Venezia, Włochy– koordynator projektu Unione Provinciale Artigiani (UPA) – Padova,Włochy Universita degli Studi di Padova – Padova, Włochy Energy Management SRL (GFE) – Firenze, Włochy Chambers’ Group for the Development of Greek Isles (EOAEN) – Chios, Grecja SC Chiminform Data SA (CHD) – Bucharest, Rumunia Mid Wales Energy Agency Ltd (MWEA) – Machynlleth, Wielka Brytania Narodowa Agencja Poszanowania Energii SA (NAPE) – Warszawa, Polska Escola Superior de Technologia de Setubal (ESTSetubal) – Setubal, Portugalia Universidad de Valladolid (UVA) – Valladolid, Hiszpania ESCAN S.A – Madrit, Hiszpania Centre for Renewable Energy Sources (CRES) – Pikermi, Grecja Fundacion CENER-CIEMAT (CENER) – Nawarra, Hiszpania Centro de Automatizacion, robotnica y Tecnologias de la Informacion y de la Fabricacion (CARTIF) – Valladolid, Hiszpania Fundacion Asturiana de la Energis (FAEN) – Asturias, Hiszpania |
Strona internetowa: | https://www.buildup.eu/en/explore/links/best-result-project |
Cel projektu: |
Projekt był realizowany w ramach programu Ineligentna Energia – Europa, powstał przy współpracy instytucji europejskich, których zadaniem jest podnoszenie świadomości kadry inżynierskiej w zakresie nowych technologii budowlanych, w tym w szczególności technologii umożliwiających wykorzystanie energii ze źródeł odnawialnych. Podstawowym celem projektu było stworzenie szerokiego systemu szkoleń, obejmującego różne techniki nauczania, przeznaczonego dla różnych grup odbiorców potencjalnie zainteresowanych wdrażaniem technologii paliw odnawialnych w sektorze budownictwa. Na system ten składają się takie formy nauczania, jak seminaria, warsztaty, kursy podyplomowe oraz szkolenie typu e-learning. Przy czym, co ważne, projekt obejmował działania zarówno po stronie podaży, jak i popytu. |